vasaloppet och inbrott

Ja nu har Anders äntligen åkt vasaloppet =) Jag är så stolt över honom. Det tog 10 timmar och 43 minuter. Vi var ute i spåret och hejjade på alla åkare, så himla kul det var =) Jag hoppas han åker nästa år igen!!
Vi hade det super bra uppe i mora. Jag fick träffa Kajjan som var i mora för att spela in nya avsnitt av Hipp Hipp. Så jag är lycklig att fått träffa denna missanpassade människa :p
Nä det var verkligen en toppen mini semester!!
Men det var inte lika kul att komma hem till skåne för ytterdörren väntade vid öppen på oss. Självklart hade vi haft inbrott. All hemelektronik var stulen och massa annat. Jävligt obehagligt och jag är så ledsen över alla bilder vi hade på datorn och mina filmklipp från Coldplay konserten, och givetvis hade dom tagit min CD-skiva som man fick på konserten, typiskt!!!
Våra sparbössor var borta lika så ett par underkläder från mig. Ja det är inte roligt!!! Så mitt i natten till tisdag hade vi besök av polisen. Super trevliga poliser måste jag säga. Dom fick med sig lite fingeravtryck på fönstret dom hade slagit in, så jag hoppas det kan sätta dit dom jävlarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har allefall köpt mig en liten mini laptop som jag kan ha med mig överallt, rosa är den =)

Ja just nu är det mycke, jag har inte riktigt koll på tillvaron. Just nu ligger all vår energi på jobbet och att hitta nytt boende för jag tänker inte bo kvar här ute. Jag är typ alltid rädd och magkatarr har man fått på köpet.

Idag har vi båda jobbat förmiddag. Hade en jätte bra och rolig dag på jobbet =) Efter det så städade vi bilden och ränsat ut massa skit. Så skönt när solen är framme, man får sådan extra energi =D Jag har ju världens bästa man. Ibland känns det som inbrottet fört oss ännu närmare v arandra, vi kan åter igen skratta tillsammans. VI har faktiskt jätte kul ihopa!!

Imorgon är jag ledig men ska vara hundvakt åt systers hun Trulls. VI ska baka en kaka och promenera bort till mamma på jobbet =) Hon jobbar bara en kilometer bort så det blir en bra promenad =)
Hoppas på en lika fin dag i morgon!!

Nu ska jag traska ute på nätet, sen nanna kudden =)

//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0