OS

Ja tiden går så fort så fort. Ifredags var jag och Anders i väg på en tripp. Vi shoppade lite och sen for vi tillbaka till Ystad. Där mötte jag upp Zarah för att inta badhuset. Dom hade ingen motionssim så vi plaskade som aldrig förr. Efter en svettig stund i bastun avslutade vi fredagen med en öl på Kingsan. En perfekt fredag!
Lördag och söndag tillbringa jag dom flesta timmarna på jobbet. En riktigt bra jobbe-helg. På lördag kvällen bjöd vi mamma & pappa på middag, fick med rotfrukter och en god sallad som vi sedan avslutade med lite glass och kaffe =) Igår efter jobbet la jag mig i sängen och sov bort två timmar, hur skönt som helst!

Idag har jag varit ute på två promenade med hunden, slukat en frukost och ska snart hoppa in i duschen. I eftermiddag ska jag in till stan och fylla i min tim-rapport och sen ska jag shoppa strumpor, ja det låter inte så kul men min tvättmaskin äter nog upp mina strumpor.

Jag hoppas denna måndag blir super bra!! Lite tråkigt nu att OS är över. Men vilket OS sverige har gjort =) Ja igår satt jag i soffan och hejade, och det blev ett brons. Helt fantastiskt!!

Imorgon är det dax för lite mer simning =)

//Karolin


Kommentarer
Postat av: stina

Är du hög?

2010-03-01 @ 21:47:23
URL: http://contaqt.blogg.se/
Postat av: Karolin

Nej varför tror du det?

2010-03-02 @ 10:17:44
URL: http://nestam.blogg
Postat av: stina

bara undra.

2010-03-04 @ 18:42:59
URL: http://contaqt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0