2010

Solen är äntligen här, liksa så knopparna på träden =) Jag blir så lycklig!!

Idag har jag varit hundvakt. Skönt att slippa vara själv. Jag bakade en kaka och tog med hunden på en promenad bort till mammas jobb och överraskade dom med en nybakad chokladkaka med hallonröra. Den blev mycke uppskattad =)
Efter det vandrade vi hem och trulls morrade så på dom stora hästarna, kaxmört är han! När vi kom hem igen vid tio tiden vilade vi en stund, sen kom Jennie förbi på en kopp kaffe. Alltid lika trevligt att dricka en kopp och snacka lite =)
Trodde min förkylning skulle bli bättre av lite vila men icke, den vill inte ge sig och fy vad det kliar och gör ont i mina öron. Ja jag hoppas verkligen det blir bättre till i morgon för då ska jag jobba kväll. Dom ringde innan idag och jag kunde inte säga nej. Dom behöver mig och jag behöver pengar så det är bara till att bita ihop och villa lite extra i helgen då jag är ledig. Men jag hoppas på en sovmorgon, det är lite lyx.

Vi söker fortfarande lägenhet i staden, inte lätt men vi kämpar på. Jag kan inte bo där jag inte känner mig trygg plus att väggen ute på gaveln verkar vara fuktskadad och sakta men säkert håller på att falla samman. Så det är av flera anledningar vi flyttar här ifrån. Flyttfåglarna Kax-Fält =)
Nästa vecka har vi fått tid på mvc men ska försöka ändra tiden för Anders kan inte få ledigt, hoppas bara vi slipper vänta ytterligare flera månader!

Jag ska springa vårruset i Malmö med Zarah, det kommer bli galet roligt. Fem kilometer ska man väl ändå klara av att springa :p
Kan Anders åka nio mil på skidor så kan fan jag springa fem kilometer!! Jag är lite halvsugen på att göra en tjejklassiker men jag är lite feg. Är rädd för att misslyckas! Men nog skulle det vara kul att göra det och få hänga upp ett diplom på väggen =) Anders är otroligt duktig som kommit så här långt i sin svenska klassiker- bara vättern runt kvar nu!

Nej nu måste jag bädda ner mig!
Jag är helt övertygad om att 2010 blir ett helt underbart år!!
Godnatt.
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0