Måndag

Då var det måndag igen. Vet fortfarande inte vart tiden tar vägen... Har jobbat hela helgen och det har varit super kul =) Idag har äntligen Anders börjat jobba och jag hoppas och önskar att det kommer bli mer än två veckort på Draka!!
Idag är jag ledig, det händer inte så ofta så jag vet inte riktigt vad man gör när man är ledig. Jag har bestämt mig för att ta en promenad i skogen med Kita sen vid två tiden(ja hon har varit ute på en liten tur i morse!). Men just nu ligger jag i sängen och är så där härligt lat!! Jag såg i ögonvrån att jag måste vattna blommorna sen, dom börjar bli lite hängiga. Nu ska jag fortsätta att gör ingenting =)
Ha en bra dag!
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0