Julmat

Här händer det inte så mycke. Jag jobbar och står i. Har jobbat mest inne på avd 5 den senaste tiden och jag trivs som fisken i vattnet =) Hoppas på sommar jobb där!!
Ja som sagt det är ganska lugnt förutom jobbet. Anders har börjat sin träning inför vasaloppet. Han är så duktig!! Jag får min motion på jobbet plus att hunden drar med mig ut på promenader.
Idag ska vi åka till Ramsåsa och gå en sväng i skogen där sen ska vi åka hem till Brösarp och äta upp den sista julmaten. Jag njuter av min lediga dag idag för sen jobbar jag hela helgen.
Anders har inte gjort så mycke med sitt företag han håller på att köpa men hoppas det kommer igång snart så allt blir fixat. Svärmor skulle kolla på siffrorna och se om hon kunde hjälpa Anders men lite sponsring. Jag håller tummar och tår för jag vill verkligen att Anders ska få köpa det och förverkliga sin dröm!

Det händer väl lite små saker här också men inget jag vill meddela er om nu. Det kommer senare ;)

Nu ska jag göra frukost åt min sambo.
Hoppas alla får en bra dag =)
//Karolin


Kommentarer
Postat av: Jane

Jag tror jag har mina aningar om vad det kan vara..hoppas det iafl=))

2010-01-06 @ 13:56:31
Postat av: Karolin

kanskede Jane =)

2010-01-07 @ 00:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0