"är du sur?"

Snopet... Igår kom jag till jobbet vid ett tiden ombytt och redo att arbeta. Tjugo i två upptäckte vi att det var fel i schemat och jag skulle inte jobba =( Ja det suger att inte få pengarna men skönt att få åka hem och umgås med mitt hjärta. Ja jag och Anders är inne i en "ogilla" period. Han tycker i princip att allt jag gör är super fel och han blir irriterad för minsta lilla. Jag kan ju inte hålla käfften så jag tänder på alla fyra och ger honom en avhyvling. Ja så har det varit hela veckan. Tror att Anders favorit mening för tillfället är "är du sur", skulle kunna vrida nacken av honom varje gånga han säger det. Tillslut har han sagt det så många gånger så jag går här och är ap sur. Anders slutade röka efter nyår och jag misstänker att det är därför han är lite butter. Man kan ju inte alltid vara på topp... eller?!
Jag försöker inte flippa ur allt för mycke, men jag blir vädigt upprörd över att Anders klagar så mycke. Tycker inte jag förtjänar det men men.

Idag har vi varit i Malmö med Kita. Kalaset sluta på 2050:- Som tur va hjälpte svärmor oss betala annars hade vi gått i personlig konkurs!! Det var inget fel på hunden, vilket var super skönt men hon fick smärlindrande medicin för sin onda höft och vi hoppas det ska bli bättre! Just nu ligger hon imellan oss, hon kan bli så liten när hon kurar ihopa sig. Kita är en fin vovve =)
I morgon ska jag jobba. Ganska skönt att ha något att göra och att komma hemmifrån. Nu när Anders är arbetslös är han alltid hemma och det ger mig inga chanser att få vara själv någon gång. Jag hoppas han fixar sig ett jobb snart så jag kan få längta efter honom i stället för att vilja köra ut honom. Jobbar alla helger i januari ser det ut som men det gör mig inte så mycke =)

Förutom Anders dåliga humör är allting super bra!!
Nu ska jag göra ingenting. Anders tittar på hockey och jag hoppas verkligen Mora vinner så det blir en lugn och trevlig kväll!!
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0