Vinterpäls

Ja då var det en ny vecka igen. Förra veckan bestod mest av förkylning och soffläge. Förkylningen har som tur är blivit mycke bättre, bara lite dryg hosta kvar. I helgen har vi varit ute hos mina föräldrar på middag och i lördags kväll var jag hos Zarah och tittade på melodifestivalen. Vi hade lika kul som vanligt =) Sen på söndagen fick jag lov att städa lite. Vi har en hund som byter päls och här ärså hårigt. Sen på efter middagen var jag hos Zarah på fika medans Anders spela match innebandy med jobbet. På söndags kvällen åkte vi till syster och firade henne.

Idag är det Måndag och då ska det jobbas. Jag är inte laddad men jobbar tre dagar denna veckan så det får gå. Detta vädret får en inte direkt på humör för någonting allas! Nu vill jag ha lite sol!

På onsdag ska jag och Zarah gå på vattengympa, det ska bli riktigt kul och förhoppningsvis uttröttande!!

ha en bra måndag alla!
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0