Stress

Då var snart tisdagen slut. Har haft en ganska jobbig och rörig arbetsdag. Måndagar brukar vara värst men idag var det så mycke spring på avdelningen så jag hade ingen kolla alls, det är drygt!
Jag jobbar torsdag kväll och lördag dag, sen har jag inte fått fler pass innan vi åker upp till Mora. Sen har jag några timmar i Mars och April. Men det är snart dax att gå på sommarviket hoppas jag. Så det blir ingen semester för min del för än i september kanske om jag har tur. Jag kommer iof inte jobba 100% i sommar så några lediga dagar blir det ju =)
Anders jobbar kväll denna veckan. Lite tråkigt att vara hemma själv på kvällarna men får försöka se det som lite egen tid. I morgon kväll ska jag gympa med Zarah. Ska bli super skönt. Vi kommer nog avsluta kvällen med lite bastu.

Nu ska jag spela lite spel och slöa i soffan. Det förtjänar jag :p
Ha en fin kväll!
//Karolin

P.s
Jag längtar verkligen efter våren!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0