I väntans tider..

Ja jag sitter jsut nu och väntar på att hunden ska äta klart så vi kan bege oss ut på en liten promenad i blåsten. Jag längtar så efter våren så man kan ta lite längre promenader för nu är det inte kul när det blåser hela tiden, plus att min förkylning är väldigt dryg och man blir helt slut i kroppen av ingenting.

Idag ska jag testa en av alla min träningsdvd:er jag vann på tradera härom dagen. Vann sju stycken för ca 150:- tyckte jag var himlans billigt då en dvd kostar närmare tvåhundra pix. Jag ska bara testa strech & relax för jag orkar inget tempo just nu. Det får bli till nästa vecka då jag förhoppningsvis mår betydligt bättre än nu!

Jag har även ringt mödravården idag och förhört mig om när vi får komma på besök och troligvis nästa vecka får vi besked. Vi uppskattar all hjälp vi kan få. Jag kan inte påstå att vi är gamla men vi har kommit till den åldern då man gärna vill bilda sig en familj och man blir inte mindre sugen när alla i ens omgivning lyckas. Dom säger att man ska skynda långsamt men har man hållt på i över ett år så tycker jag vi har skyndat väldigt långsamt.
Ja nog om det, det kommer när det kommer =)

Idag ska vi till körskolan. Hade nästan glömt av det men det kan ju bli kul. Hoppas nu Anders bli godkänd som handledare!!

Nu har det tystnat i köket så nu blir det en promenad.
Ha en fin dag!
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0