Tisdag

Känner mig seg. Jobbade igår och det var verkligen full rulle, vet inte om jag hann med allt jag skulle?! Idag är det dax för jobb igen. Det blir en kvällstur och jag är ensam på min färg, men det ska säkert gå bra ändå!
Innan jobbet ska jag ta en kaffe med Stina, hon behövde paus i sitt arbete och jag behöver en kaffe innan mitt pass så jag orkar med. Vet inte när jag slutar, men hoppas på nio- halvtio. Imorgon är det den stora dagen, äckligt nervös jag är. Igår när vi pratade om sprutor och allt som hör till så kunde jag knappt behålla maten. Det bara vänder sig i magen. Men jag sa till chefen att jag skulle ge det ett försök, så vi får väl se hur det går!

Nu är det bara fyra dagar kvar till Anders ska springa. Jag förstår att han är nervös, till och med jag är nervös för honom. Men jag tror han fixar det galant!
Hoppas vi kan hitta något billigt boende så han slipper köra. Han behöver verkligen vila både innan och efter loppet.

Nu ska jag fixa och dona så jag får med mig allt jag behöver. Vet inte hur långtid det tar att cykla in, ska cykla via skogen för det blåser så idag. Hoppas det blir en bra dag!

//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0