Paus

*har nyss skrivit värsta blogg inlägget och så raderas allt. Man blir bara SÅ glad!*

Ja, idag har jag inte gjort så mycke som vanligt. Var in till stan och handla lite, efter det kom syster & Johanna hit på lunch.
Syster skulle åka med Amanda till sjukgymnasten så jag fick vara banvakt åt fröken Johanna. Hon frisera mitt hår åt höger & vänster men det slutade med en fläta i luggen.
Anders åkte till jobbet vid halv två och kommer snart hem =) Det är ganska tråkigt att vara själv på kvällen men som tur vad bjöd syster på kvällsfika. Amanda bakade en kladdkaka, riktigt gott. Sen har jag ränsat lite bland våra saker. Loppisen har fått en del saker och sen har jag lagt ut lite på trader. Man kan ju försöka få några kroner för dem. Det blev en trevlig paus under tiden det var Idol. Jag verkar vara en riktig Idol tönt, men musik är ju musik =)

Imorgon ska vi ut i skogen och motinoera och på kvällen ska vi åka till Malmö och titta på hockey. Önskar att vi kan ta tag i garderoben så slipper vi vänta på att pappa ska ha tid. Han är upptagen med allt sitt, jobbar hela tiden känns det som.

Nu ska jag zappa bland alla våra kanaler. Men det verkar mest vara skit haha.

Ha det fint!
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0