Sjukan

Idag har jag fått jobba lite. Jag jobbade ihop med Jenny, hon som skolade in mig. Hur kul som helst, har inte träffat henne sen innan sommaren. Så det blev en riktigt rolig kväll på jobbte. Vid halv nio fick jag gå hem, fanns inget mer för mig att göra. Skönt att få lite kväll med Anders =)
Denna Lördag har jag varit ganska lat. Vaknade inte för ens kl elva och jag började jobba kl ett så hann inte göra så mycke innan det var dax att sticka till jobbet.
Imorgon kommer Zawa hit på lite fika så jag ska baka något smaskigt till oss! Vi hinner inte ses så mycke nu för tiden för hon pluggar i Malmö och har sin pojkvän boende i Helsingborg på vardagarna och jag jobbar. Men det är mycke trevligt att vi lyckats boka in en kaffestund imorgon =)
Ska försöka fixa det sista i garderoben imorgon också och plocka undan partytältet för säsongen. Ska även plantera lite daggkopor som jag fick av Rosa. Det kommer bli så fint på baksidan till nästa sommar. Tror inte vi kan bo så mycke bättre än vad vi gör nu!
Öja FF ska asfaltera vägen utanför, det kommer bli toppen bra. Detta är en ganska trafikerad väg med tanke på alla som har sin fotbollsträning här.
På måndag ska jag åka in en sväng till stan. Har en tid bokad hos doktorn och sen måste jag fylla i min lönelapp som jag alltid glömmer göra. Ja jag får försöka ragga lite jobb också =)
Nu är det bara två veckor kvar tills Anders familj kommer ner. Längtar som en tok=) Tycker det är ganska tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra. Man kan inte vara med så mycke som man vill!! Men Anders tjatar ofta på sina systrar att dom ska flytta ner. Lina verkar inte så svårflörtad då hon bott i skåne en gång tidigare. Men skulle alla flytta hit hade vi inte haft en anledning att åka upp direkt, förutom vännerna, dom få som finns kvar!
Nu ska jag kramas lite med min Anders =)
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0