Kvinnliga smärtor!

Ihelgen har vi varit hos min syster i Stenkullen, några mil utanför Göteborg. Det har varit riktigt trevligt. Wille som är 1 år är helt besatt i bilar ja faktiskt i allt som har en motor. Han är hur söt som helst. Det var mest Wille och Lollo som jag träffa för Alvin är ju tånåring och vill bara köra sin moppe och hänga med sina polare. Så Alvin träffa jag i ca 20 minuter sammanlagt.
I Lördags åkte jag och Anders in till stan och gick i nordstan. Det blev lite för mycke av det goda för oss båda två så efter tre- fyra timmar åkte vi tillbaka till syster. Det blev Lördagsmys med barnen =)
På söndagen stanna vi tills tre tiden. Vi åt indisk mat innan vi åkte. Det var ganska gott men ingen favorit. Borta bra men hemma bäst.
Igår var jag inne och jobbade kväll. Idag fick jag efter mycke om och men sjuka mig pga kvinnliga smörtor. Ja jag har så ont så jag tycker synd om mig själv. Jag lyckades ta mig bort till mammas jobb och hämta lite blommor och åka in en snabbis och handla mat då det ekadde i kylskåpet. Anders är också dålig, han har nog fått en släng av förkylningen som går. Nu ligger vi båda nerbäddade i soffan. Jag ska snart laga lite mat för det kvittar om jag hade brytit benet så är det mest synd om Anders :p
Just nu titta solen fram. Har inte sett den på jag vet inte hur länge. Jag saknar ljuset!! Ikväll ska vi titta på film som vi hyrde förra veckan. Tycker det är kanon att hyra tre filmer så har man dom i en vecka. På fredags natt dyker Anders familj upp. Tycker lite synd om dom som ska behöva åka så långt mitt i natten. Men det ska bli super kul att ha dom här även om det bara blir för några dagar. Vi ska äntligen få träffa lille Fabian =)

Nej nu ska jag passa upp på min lilla sjukling ;)
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0