Ge mig blod!

Ja det var inte en av de bästa nätterna på jobbet. Allt flöt på ganska bra tills det var dax att ta morgon proverna. De flesta av patienterna var svårstuckna så ssk fick rycka in och ta massa prover åt mig. Hon verkade onekligen smått irriterad på mig eller på situationen. Men jag kunde verkligen inte sticka dom. Sen dom jag kunde sticka fick jag antingen för lite blod eller så sprack kärlet. Multi otur skulle jag vilja säga, jag som verkligen vill göra bra ifrån mig och jag vill vara bäst!
Så nu hoppas jag på en riktigt bra natt!!

Nu ska jag ställa in poxen på inspelning och sen ska jag hoppa in i duschen och sedan packa min lilla väska. Hoppas alla får en bra kväll.
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0