Få loss tummen!!!

Igår kom Zawa på kaffe besök och jag tyckte vi skulle ha något gott till kaffet så jag bakade kladdmuffins. Hur gott som helst!! Anders åt också som en tok. Ska baka fler i kväll, tänkte jag skulle ha ett litet lager i frysen tills Anders familj ska komma ner. Jag fick inte så mycke gjort igår. Två maskiner tvätt och lite disk det var nog allt jag gjorde. Ibland är man en aning för lat!
Idag vaknade jag betydligt tidigare än igår. Hade ställt klockan på åtta men klev ur sängen vid nio. Svårt att ha en fast dyngsrythm när man inte har ett jobb att gå till. Men om en stund ska jag cykla in till stan. Har en tid på VC och sen ska jag besöka avdelningen för att fylla i min timlista. Glömmer alltid göra det efter avslutat pass + att jag ska charma maggan lite så hon ger mig jobb :p
Sen händer det inte mycke mer idag. Funderar på att hälsa på syster. Var ett bra tag sedan vi sågs. Nu måste jag försöka fixa till mig.
Hoppas ni får en kanon måndag!! Glöm inte det som är viktigt i livet och ta tag i saker ni skutit upp!!!

//Karolin


Kommentarer
Postat av: stina

Tycker du e grym som cyklar in till stan. Riktigt hurtigt.

2009-10-19 @ 11:53:08
URL: http://contaqt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0