Egoist!!

Som Anna Anka säger: Det är egoistiskt att vara överviktigt. Ja då får jag vara egoistisk för det finns 0 motivation till att göra något åt det. Har funderat och tänkt att jag ska bli så jävla smal å dittan å dattan. Men skärp dig Karolin! Vem årkar bry sig om några ynka kg?! Inte jag!! Jag är inte så överviktig att jag inte kan röra mig och jag är inte sjukligt fet! Jag kommer i all framtid vägra läsa blaskor, orka se alla pinnsamala brudar där benen pekar rätt ut lite varstanns! Tycker synd om de flickor som verkligen vill uppfylla skönhetsidealet :( En aning för smalt för min smak. Tycker inte det är fint. Men en sund och tränad kropp är något helt annat. Det är en snugg kropp. En kropp som jag aldrig kommer få bära.
Jag förstår inte heller vad jag gör uppe så här tidigt. Anders prasslade i köket innan och jag som är så lättväckt vakna naturligtvis och nu har jag lite bekymmer att somna om!
Jag har haft två kämpiga kvällar på jobbet. Har mått riktigt konstigt. Ett tag var jag så trött så jag kunde inte hålla ögonen öppna. Min blick flackar och jag kan inte riktigt fokusera. Detta är mycke märkligt, känns super konstigt. Men jag hoppas det går över snart. Såg på Aftonbladets hemsida att man skulle rapportera alla biverkningar man kände av, så ska fixa det idag!
Jag ångrar att jag tog vaccinet, sen är det upp till var och en och jag ska inte predika om att folk borde skita i vaccinen. Nej det kan säkert vara till någon nytta men jag hade säkert klara mig hur bra som helst utan! Det verkara vara en hel del som fått biverkningar och blivit dålig. Jag ska då inte ta en ny spruta även om det hade gett mig ett längre skydd. Hatar att må dåligt och inte känna igen mig själv! Otäckt!!!

Till helgen kanske vi ska åka upp till GB till stora syster och barnen. Var ett tag sedan man träffa dom. Det är inte bestämt än, mamma viste inte om hon kunde låna ut bilen och vi vägrara köra golfen så långt. Skulle något hända med bilen kan vi inte själva fixa med den. Men mammas volvo går som ett spjut, eller jag allefall bättre än våran skrothög =)

Idag ska Anders få besked från Draka om han får vara kvar *håller tummarna* Så jag hoppas att Anders kommer hem med ett positivt besked sen vid två tiden =)
Igår när jag kom hem från jobbet (ca 21.20) då sjunger Anders som aldrig förr. När jag kommer in står han mitt i vardagsrummet och hoppar och sjunger Mora ik ramsor. Ja min Anders är helt underbar. Mora spöa Leksand med 4-1 på bortaplan. Jag är väl inte så intresserad men kul att komma hem till en överlycklig sambo =)

Nu ska jag koka lite te, sen ska jag kanske somna om =)
Hoppas alla får en kanon dag!!!
//Karolin


Kommentarer
Postat av: stina

Det är absolut inget fel med att vara egoistisk!! Fram för mer ego! ..och mindre trådsmala ideal. ..och mindre blanskor som prackar på oss dem. Läs detta om varför man inte ska läsa cosmo http://www.folkbladet.nu/?p=127698 Skitroligt!

2009-10-22 @ 13:16:19
URL: http://contaqt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0