Handboll

Helgen har varit en aning lugn för min smak. Vi har typ bara legat i soffan. Anders har njutit av det då han jobbar men jag som är arbetslös har mer klättarat på väggarna!!
Ifredags såg vi Idol. Jag avgav ett löfte om att käka blodpudding hela veckan om inte Eddi åkte ut. Som tur va åkte han ut och jag slipper blodpuddingen!!
I Lördags låg vi i soffan i princip hela dagen. På kvällen beställde vi pizza och tittade på Twillight och mös. I Söndags var vi hos syster och fika. Sen åkte vi med dom in till stan och tittade på när Johanna spelade match. Dom var riktigt duktiga, första matchen van dom med 13-8 tror jag det var. Johanna är målvakt, jätte duktig!! Jag är en stolt moster.



Idag vakna jag nio även om jag hade ställt klockan på åtta. Jag är så trött nu för tiden så jag ska försöka sova lite mindre. Kan vara att jag sovit för mycke därför blir jag trött. När jag hade ätit frukost så hoppa jag på cykeln och tog en tur. När jag var på väg hem hoppade det ut en rådjurs bock framför mig. Jag har sån tur med att få se djur. Det gör mig lycklig. Han var så fin. Han hoppa in i hagen brevid mig och stanna där. Jag drog fort upp mobilen och tog några kort =) Han var ca 20 meter ifrån mig men min kamera är inte den bästa.




Sen ska jag passa Johanna och laga mat till familjen Larsson. Om 11 dagar ska jag åka upp till Mora. Man får passa på att göra sånt man inte annars kan när man jobbar. Jag får ta nya tag efter nyår med jobb. Verkar inte lätt att få en rad att gå på när man är undersköterska. Nu har jag varit timmis i sex år. Börjar kännas hopplöst!!!

Hoppas alla får en bra dag!!
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0