Smärta

Idag hade jag sovmorgon, gick inte upp för en klockan va kvart i nio. Super skönt! Sen gick jag ner till Caroline som bjöd på te och gott sällskap. Som vanligt hade vi massa att snacka om :) Sen gick vi en sväng på stan och glodde lite. Väl hemma latade jag mig i soffan och kl halv två kom syrran och hämta upp mig. Väl hemma hos famj Larsson blev det kaffe drickande och mycket snack. Alltid lika trevligt!
Dagen har varit helt ok, har dock ont i magen som bara den och min urinblåsa har kapitulerat. Ja människokroppen är väl ändå fantastisk?!
Imorgon är det åter jobb. Har tre pass sen är jag ledig till helgen, det ser jag verkligen fram emot.

Nu ringde dom nyss om lägenheten, och dom ville inte hyra den. Så typiskt. Nu känns allting så jävla jobbigt igen! Har väl hittat en svacka igen, blää!

Jaja wa ever typ!

//LiN*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0