Fredag

Och så var det Fredag igen. Denna veckan har jag inte ens hunnit med. Ska jobba hela helgen vilket ger bra klirr i kassan. Har dock börjat känna mig trött igen, är inte alls lika piggelin som innan och sovmornarna blir allt längre och längre. Det där med sömn är en historia för sig. I sommar kommer jag jobba både dag kväll och nattpass, så man får väl helt enkelt sova när man kan och det ges tillfälle för det.
Det verkar inte som att jag kommer va ledig så mycket som jag trodde, men skulle det krisa får jag väl byta pass ell lägga in om ledigt. Förra sommaren jobbade jag olika pass hela tiden och det slutade med en härlig magkatarr och omeprazol. Har iof redan börjat äta dessa piller, men man önska att jobbet inte var så stressigt så magknipen försvann. Men som jag sagt innan " Det ska kännas att man lever".
Anders lär väl dega hela sommaren, han har inte fått något jobb än så länge. Det verkar lyx, ja om nu han bara får stämpla vilket jag är tveksam till. Vi kommer inte klara oss på bara min inkomst så på något vis får han harva in pengar! Hoppas verkligen vi kan jobba som tokar så vi får ihopa pengar till en resa. Det skulle vara helt underbart det! Vill inte ens tänka på ännu en svensk vinter, blir deppig i förtid. Nej men solen är underbar och värmen, den enda nackdelen med sommaren är väl alla äckliga småkryp *usch*
Anders trodde han skulle få mig till att tälta- hur kan han tro en sådan dum sak?! Nej jag sprakar bakut och vill inte ens bekanta mig med ett tält ell husvagn. Tacka vet jag en mjuk skön säng INOMHUS!!!

Hoppas den lilla söta tanten (som Anders beskrev henne) vill hyra lägenheten. Då hade det blivit ett problem mindre, inte för att vi har några direkta problem men de pengarna hade varit sparade. Vi kommer ju liksom betala våran mat och vistelse uppe i Mora och har vi då även en hyra i Ystad så blir det en dyr historia!

Nu måste jag få något gjort, ska snart iväg till jobbet. Hoppas på en riktigt bra kväll!

Min underbara Anders ska va duktig och tvätta idag. Tycker faktiskt synd om honom som sitter ensam på kvällaran, speciellt en fredags kväll. Men jag ska försöka sluta tidigare :)

*Älskar den pricken mest av allt!*

//LiN*

Kommentarer
Postat av: Alex

hello :P

2009-05-17 @ 19:21:58
URL: http://alliatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0