Extra

Igår va vi ute hos min syster. Måste ställa upp för henne nu när hon är ny opad och knappt kan röra sig. Vi satt ute i solen och hade det bra, Johanna målade våra naglar och vi blev mycket fina!
Efter det lagade vi jätte god köttfärssås med tratkantareller i, mumms. Sen åkte vi hem och Caroline kom upp en sväng för att pratta lite skit, tack det var trevligt.

Skulle vatt ledig idag med men dom ringde nyss från jobbet och fattades peronal till kvällen så jag får rycka in. Blir lite extra pengar :)
Har fått fyra extra pass ny var av nästa Lördag blir kvall- Mycke pengar!
Om en stund ska jag ner till Caroline, har bestämt att vi ska gå på stan och fika. Det brukar alltid vara trevligt. Sen för jag gå till tha work. Tror nog jag bara kommer jobba till typ nio ell halv tio i kväll. Vill igentligen inte missa melodifestivalen som har del omgång 2 i kväll. Men pengarna lockar, och Anders har inget jobb så någon får knega.

Tror inte det har hänt så mycket, pratade lite med min chef upp i Mora i går. Så nu ska jag jobba midsommar i år igen. Kunde inte tacka nej, blir fint med storhelgs OB :)
Kanske vi har råd med våran T-lands resa ändå. Drömma måste man få göra. Och blir det ingen resa får vi väl spara pengarna så vi i framtiden kan köpa oss ett hus, för vi är ganska trötta på att bo i lägenhet.

Nu ska jag fixa iordning allt inför dagen och jobbet. Ha en fin dag!

//LiN*

Kommentarer
Postat av: stina

riktig arbetsmyra du! ;)

2009-05-14 @ 17:34:38
URL: http://contaqt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0