Dag 3

Dag 3 och jag skulle nog kunna ha sönder något. Nicotinmonsterna i min kropp gör mig galen, men jag biter ihopa och försöker inte gripas av panik. Första dagen var en lek, men idag ja jag vet inte.. Det är nu alla negativa tankar kommer och jag vet ju hur kroppen fungerar, men inte lätt att stå imot. Jag har fört över alla mina pengar till Anders konto så jag inte kan handla något. Ganska jobbigt att vara ledig just nu, hade hellre jobbat. Men ska jobba hela helgen och det ser jag fram imot!
Idag har jag varit i Tomelilla och hälsat på Jennie, Martin & Sigge. Sigge var på exemplariskt humör :) Han har kommit på att man kan skaka på huvudet, och han är ju så söt.
Vi fikade lite macka och kaffe sedan gick vi ner på Bo Ohlsson och shoppade lite. När jag kom till kassan och skulle betala så fungera inte mitt kort, så fruktansvärt pinsamt. Men det löste sig, Jennie hoppa in som en räddande ängel och betalade så länge.

Jag vill veta hur man klara av att sluta röka utan att stoppa massa mat i munnen? Känns som jag bara äter och äter hela tiden, åå jag kommer verkligen va ett fetto tills det är dax att visa sig i bikini. Tror dock inte det blir någon bra sommar för min del. Usch va deppig jag är.
Ett äckligt fetto som tror hon kan men misslyckas alltid. Vem försöker jag lura? Jag är en looser!

Anders sitter klistrad framför tv, det är FOTBOLL. Och jag ska behöva stå ut med detta hela kvällen. Men vad gör man inte för The love of my life? Ja allting!
Undrar dock hur vi ska klara av sommaren ekonomiskt. Anders har inte fått något jobb och min ynka inkomst kan inte försörja oss båda. Nä, jag r ganska orolig för allting just nu.
Skulle kunna skriva ett väldigt långt blogg inlägg, så länge mina fingrar är upptagna. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jo jag ska ut i skogen och springa tills mina ben viker sig. Det ska minst bli en mil samanlagt och det ska inte ta mer än 1 timme & 35 minuter. Man måste ju ha ett mål. Kommer lämna rapport om hur det gick imorgondagens blogginlägg. Anders ska nog springa 1,5 mil om han inte slår på stort och tar 2 mil. Han är helt otroligt duktig på att springa :) Jag är en stålt flickvän!

Nu ska jag göra något....

//LiN*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du klarar detta! Bättre att äta en massa än suga i sig massa gifter!

Tänk på mig, jag ska visa min fött-barn-och-gick-upp-22kg-kropp i sommar!!

Du är bäst =)

Kramar

2009-05-28 @ 23:17:32
URL: http://sandrapatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0