Söndag

Lördag:
Igår spenderade vi hela dagen hos min syster. Vi spela Gitar Hero och hade riktigt trevligt. Jag drack några öl och Anders tog några groggar. Vi spelade fotboll med barnen, roade dom så gott vi kunde. Sen avsluta vi kvällen där med pizza. Mamma och pappa kom ner och åt med oss. Riktigt mysigt.
Svärmor ringde och berätta att hon hade varit på husvisning i Bergkarlås. Ett hus jag och Anders är intresserade av. Efter att vi hade pratat med henne så blev vi än mer intresserade.
Men vi får nog inte lån på så mycket. Huset kostade iof bara fem hundra tusen, men det behövs renoveras.
Vi får se hur vi ska göra. Vet inte om jag vill lämna familjen än, men jag vet att Anders vill hemåt.

Söndag:
Idag har jag ställt om klockan, kommer nog kännas konstig ikväll när det kommer vara ljust länge. Men det är skönt att det går mot sommar. Längtar jätte mycke efter värmen. Min tid går så fort. Tyckte nyss de va fredag och helt plötsligt är det söndag. Jag hinner inte riktigt med.
Idag ska jag göra så lite som möjligt. Måste vila upp mig in för den sista veckan innan jag ska klara mig själv på jobbet. Jag är lite smått orolig, tvivlar ibland på min kompetens. Kan inte ens helften av vad de andra kan på lasarettet. Lite läskigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0