Torsdag.

Idag vakna jag halv elva, tur jag ställde klockan för annars hade jag mog sovit hela dagen. Sjukt trött. Sen låg jag bara i sängen till jag skulle iväg till jobbet kl 15.30. Väl på jobbet gick tiden jätte fort. Jag jobba bara till kl kvart över nio så det är inte så många timmar det handlar om, ganska mesigt igentligen. Men det var full rulle, tokiga pensionärer :)
När jag väl hade slutat hoppade jag upp på cykeln för att trampa hemåt, 1,3 mil i nästan bara uppförs backe. Ja jag ska säga er det att det var AS JOBBIGT men jag lyckades. Stannade bara fem minuter då Vera & AK körde förbi och stannade, var ju tvungen att byta ett par ord med dom.
Men jag lyckades fan cykla hela vägen hem :) Jag är fan bar!
Väl hemma blev jag mött av tre glada tikar som vrålade när jag kom, det var lite mysigt. Slängde i mig en äggmacka och ett glas mjölk och nu ligger jag i sängen och bloggar.
 Anders är ute och slirar, det var meningen han skulle cykla med mig hem för han var nere på Mora och drack några öl med vännerna. Men som jag redan hade misstänkt innan ölen börjat rinna ner, stannade han kvar och drack ännu fler öl. Med det gör inget, inte ofta han kan träffa sina vänner så det unnar jag honom verkligen!

Tror pappa har ringt minst tre gånger idag, tror han saknar mig. Men nästa vecka ska jag ju umgås med honom i en hel vecka så då blir han noh nöjd och glad. Älskar min pappa så himla mycke!
Nu ska jag läsa aftonbladet, sen blir det till att sova. Är ledig i morgon med efter det ser det ut att bli sex jobbiga arbetspass i rad :/  Suck!

Snart får jag semester. Funderar på om jag ska boka en halv mesig resa till mig och Anders, är grymt sugen på att få komma bort och verkligen ha semester. Denna sommaren har varit lite kämpig och jag skulle bara vilja komma bort. Men vi får se, är inte direkt rik.

//LiN*

Drömmer mig bort :)
Drömmer mig bort :) (Egypten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0