Omeprazol



Min mage hatar mig, vi är verkligen inte vänner. Förra sommaren var det lika dant. Inte kunde jag jobba både natt och dag om vart annat. Min mage pallade inte det då och verkligen inte nu heller. Förstår inte att jag inte har lärt mig, men man vill ju vara så jävla duktig och ställa upp för jobbet men i slut ändan blir man själv lidande. Jag har haft en jätte bra dag i dag! Men efter vi hade ätit middag började min mage sparka bak ut. Mådde super illa trodde det var för jag åt för mycke, blev grymt mätt men icke, Nu har jag super ont i magen och kräkt några gånger. Tuggat i mig två stycken omeprazol och försöker överleva, har en tablett kvar sen är det kört. Hoppas verkligen det går över snart för annars kommer jag vara sveriges mest hatade person i morgon, och jag vill VERKLIGEN INTE behöva sjuklanmäla mig. Tror det är det pinsammaste som finns!
Är ett bra tag sedan jag var sjuk eller magen krångla så just nu är jag bara arg och less. Skulle vilja försvinna från jorden just nu så hade jag inte varit till nå problem!

Ja, nu ska jag blunda och se om jag kan somna trots den jävla magen jag har!

//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0