Magkatarr

Just nu ligger jag i soffan och försöker överleva. Det är fruktansvärt varmt här uppe och magen krampar i mellan åt. Jag lyckades somna strax efter kl sju i morse och vaknade kvart över nio och ringde sjukvårdsupplysningen. Sköterskan sa inget jag inte redan viste och det var inte aktuellt med ett besök på vårdcentralen, inte ens ett läkarintyg kunde dom fixa på helgen då det var jourläkare. Sköterskans råd var att ringa vårdcentralen på måndag och få ett läkarintyg, men hon mena på att man har rätt till fem sjukdagar innan de ska begära läkarintyg. Men jag vill gärna ha ett så dom på jobbet kan se att jag verkligen är sjuk, misstänker att dom inte tror det. Var inte planerat att bli sjuk direkt!
Idag har jag önskat pannkakor med glass och sylt, tror dock inte min pojkvän kommer fixa det.

Nu ska jag duscha och försöka pigga på mig!

//Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0