Lathund

Ja pga helgens bravader har jag kommit ur mitt springande. Alkoholen tog kol på både mina muskler men framför allt min kondition. Förra veckan sprang jag ons, tor och fredag. Det blev inga långa sträckor i denna värmen men allefall tre varma kilometrar. Idag tog jag mig i kragen eller ja jag var så ap arg så jag var bara tvungen att komma ut och svettas av mig min illska. Kan ju säga att det kanske igentligen var en aning för varmt för att springa, svettas mer än någonsin och känner mig svimmig. Men en flaska vatten räddade mitt liv!

Jag kan allefall säga helt ärligt att jag är grymt stolt över mig själv då jag alltid cyklar till jobbet. Kvittar vilken tid på dygnet jag börjar så cyklar jag. Anders mätte hur långt det var och det blev 1,2 mil. Men hem har jag inte provat än :p
På söndag har jag varit rökfri i sex veckor (med undantag från i lördags). Men som sagt jag är mest bara arg!

Nu ska jag ut i värmen igen. Sen blir det en super kall dusch, kvällsmat och en härlig cykeltur till jobbet :)

//LiN*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0