Fika och utfodring

Igår kom vi till Mora vid femtiden. Svärmor & Lasse bjöd oss på super god middag- Lax och romsås =) Kiita var inte lika glad som vi att vara i Mora. Hon verka tycka det var ganska drygt att återförenas med den gamla flocken. Men hon blev jätte glad när hon fick träffa sin gamla husse Lasse. Jag saknar henne jätte mycke, det är så tomt utan henne. Vi har sakt att vi inte ska ta med henne ner till Skåne igen men jag är bra sugen. Hon är en super mysig hund!!
Idag vakna vi lite för sent. Tror klockan var typ tio och det kändes som vi hade sovit bort halva dagen. Sen åkte jag till Johnny för en fika stund. Jag följde med honom till stallet och gav hästarna mat. Hoppas jag hinner med en ridtur innan vi åker hem till Skåne igen. Jag har fått låna Johnnys skoterjacka för det är inte varmare än -16 här. efter det gick jag över till Angelica & Kenny. Vi äkte ner på stan och mötte upp Anders och sen beställde vi pizza. Jag och Angelica har kollat lite på fina katter på nätet. Djur är helt klart underbara!! Sen gick jag över till Johnny igen för Otto hade kommit hem. Var tvungen att träffa honom. Imorgon ska jag vara kattvakt åt Johnny. Jag och otta ska ha en mys kväll och Angelica kommer över och spelar bingolotto med mig =) Man kan alltid hoppas på vinst haha.


Nu ska jag vara lite social med dom andra =)
Ha en trevlig kväll alla!!
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0