En dag på sjön

Idag sov jag endast till till halv ett. Anders förde ett samtal med sin basröst och naturligtvis vaknar Karolin av detta. Jag är alldeles för lättväckt!
Jocke & Ninni kom förbi på eftermiddags fika och efter det åkte vi ut på sjön. Det var ap längesedan jag åkte båt. Anders åkte vattenskidor, jag blev verkligen imponerad av honom! Han var sjukt bra och hoppade till och med över vågorna. Jocke prövade också men det gick inte lika bra, vi skyller på att det var första gången. Jag hoppade i och plaskade lite men det var otäckt att inte se botten, men ganska skönt ändå.
Jag hoppas på änu bättre väder i morgon så jag kan sola och ha det skönt.

Ikväll var vi bjudna på kräftskiva ute i Vattnäs, Anders är på väg dit nu men jag hinner inte för jag börjar jobba om några timmar. Min andra natt, hoppas den går lika fort som den första. Men så länge man får sova lite så gor det nog bra, är ju ledig ända tills fredag eftermiddag sen =)
Får se om vi har råd att göra någon utflykt i veckan.
Nu ska jag äta "middag" som består av två rostade mackor. Hoppas på jag kan nalla lite mat på jobbet sen för jag glömde helt bort att handla käk nere på stan. Ska hinna sova en stund också.

Ha en fin lördags natt!

//Karolin

Jag & Flisan 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0