1900..

Det är så många kalorier jag har lyckats förbränt idag. För en gångs skull har jag varit duktig och motionerat. Det blev 4 mils cykling till Risa och hem igen. Sen kom Kenny och lämnade Huskie så jag tog med honom på 5 km power walk, men inte blev han trött av det. Nej han verka tycka det var en dans på rosor och jag blev bara frustrerad av att han aldrig blir utmattad. Jag hade kunnat gått längre med honom men myggen är väldigt agressiva just nu. När vi svängde av mot Åmåsäng fick vi börja springa för det var ta mig fan mygg överallt, och så fort vi saktade ner satt dom på oss.
Det har varit väldigt skönt att motionera, känner mig mindre irriterad då. Finns liksom ingen energi över till det. Jag och Anders åt världens godaste lunch, grillad kykling med sallad & fetaostsås. Gudomligt gott måste jag säga!
Kvällen har vi spenderat i soffan tillsammans, hur mysigt som helst. Anders är lite mör efter att ha sprungit 13km på 1h5min. Han köpte nya skor när vi var i BLG i Tisdags. Ett par gul/guldiga Nike blev det, super snygga!!!
Jag passade på att shoppa loss på Gina och Veromoda :)
Me love kläder =)
Imorgon ska jag jobba kväll på Gläntan "Uppe" en avdelning jag bara haft på natten så det kanske kan bli spännande. Jag är inte allt för road av att jobba men Anders har peppat mig nu så jag ska klara dom här sista passen jag har på Spanskgården.
Vi har alle fall bestämt oss för att inte sälja Coldplay biljetterna. Så nu har jag faktiskt börjat längta lite. Ska bli grymt lyxigt att få bo på hotell =)
På Lördagen ska vi nog sammanstråla med Zawa & Martin för att äta något gott och häva någon öl. Hoppas och tror det kommer bli super trevligt! Sen är vi snart tillbaka i Skåne igen. Ännu en gång ska vi flytta, hoppas det kommer bli super bra annars vet jag inte vad jag tar mig till. Jag trivs superbra med lägenheten vi har nu men jag står inte ut med grannarna och det ska bli sjukt skönt med en trädgård måste jag säga. Det blir lite mer som att bo i hus. Våra nya grannar bor en bit ifrån oss och den närmaste grannen är en loppis lada som har öppet en lördag i månaden + Öjas idrottsplats.
Lite barn som sparkar boll är inget som stör mig, liksom fel sida huset. Synd bara att det lider mot vinter och vi antagligen inte kommer få en fin höst så vi kan nyttja trädgården, men jag hoppas på att hinna med inflyttningskalas. Bara något litet liksom. Var längesedan man träffades vi gamla vänner. Tråkigt nog så blir det en liten spricka imellan oss nu när alla har skaffat stadiga partners och jag som flyttade till Mora och stannade där i typ 3år. Jag saknar tiden vi hade tillsammans och hoppas på att vi kan komma närmare varandra igen på något vis. Det är min dröm!
Inte bara att festerna ska sammanfoga oss också våra familjeliv och våran vänskap.
Stina & Zawa har alltid funnits där, ja många andra också. Anne-li har jag inte pratat med på sjukt länge, kanske sex månader. Nu ska jag sluta babbla om gammalt stoff.




Köpte denna klänningen på Veromoda i BLG.
Me LOVE!!
Tack Anders ;)

//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0