1

Jag har haft så himla mycket att tänka på den senaste tiden så jag har helt glömt bort att jag & Anders varit tillsammans i ett år idag!
Han kom men värsta feta rosbuketten innan och då slog det mig att vi firar ett år. Ganska pinsamt måste jag säga. Det brukar vara tvärt om att killen glömmer och att tjejen blir galen för att han glömt, typ! Men Anders var som tur inte arg på mig =)
Idag fick vi tillbaka lägenheten i Ystad. Kändes jätte konstigt att vara där, som om det inte var våran lägenhet. Vi ska försöka flytta så mycket vi kan i morgon. Hoppas det är någon som kan komma och titta på den så vi blir av med den snart!
Finns inte en chans att vi kan betala dubbel hyra nästa månad!
Nu ska jag sova, får blogga mer i morgon!

//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0