VÅR!!

Idag är det absolut vår. Har nyss varit ute och knatat sju km, sjukt jobbigt men skönt! Solen skiner som aldrig förr och fåglarna skriker.
Nu har jag bestämt mig ang sommaren. Jag kommer tacka ja till jobbet på Spanskgården, så jag kommer spendera sommaren i Mora. Jag hoppas på en härlig sommar med nära och kära. Sen får vi se om vi stannar eller åker tillbaka till Ystad.
Anders har sökt jobb på Wibe där han har jobbat innan, så hoppas han får det jobbet. Jag vet inte vart vi ska bo, men det hoppas jag löser sig! Jag är en tönt som inte klarar mig utan Vera!

Nu ska jag slappa i soffan lite, sen ska vi åka en sväng :)

Flizan och jag förra sommaren på Hagen *fnizz*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0