Smått & Gott

Nu har jag haft tre dagar ledigt, hur skönt som helst! Imorgon börjar jag jobba igen. Jobbar tre dagar sen är jag bara ledig på fredag, och helgen blir till att jobba. Men helgen brukar gå fort när man jobbar så jag har inget emot det, plus att det är lite extra betalt. Jag hoppas det blir en riktigt bra vecka på jobbet.
Jag har haft tre jätte sköna dagar. Vädret har varit på topp flera veckor i rad nu, och jag hoppas det håller i sig!
Jag och Jennie for upp på Rusta sedan Netto. Hittade ett jätte fint bord med två stolar på Rusta, 449kr skulle de ha för detta. Får se om vi köper det. Hade varit trevligt med bord och stolar på balkongen. Vi har förmiddags solen på balkongen så det är riktigt skönt att sitta där.
Jag var hemma igen vid halv fyra tiden, jag och Anders spelade lite Gitar Hero och hade trevligt. Nu spelar han åter OS spelet, skriker och gormar åt de där stackars spelet som vanligt.
Ikväll blir det nog bara till att slappa. Jag skulle hemskt gärna vilja gå en sväng men inte själv. Anders tycker alltid det är för sent att gå på kvällen. Nu är det sju veckor kvar tills Anders slutar skolan, och sju veckor tills jag slutar på Lasarettet. Som vanligt tycker jag tiden går grymt fort, dagarna bara springer ifrån mig. Nu har det blivit jätte grönt ute. Björkarna håller på att slå ut och det börjar blomma riktigt mycket överallt. Till sommaren tycker jag tiden kan sakta ner lite, så man hinner njuta riktigt ordentligt.
Tänkte att jag skulle lägga in lite bilder idag på vad vi shoppat och någon bild på våran lägenhet, för er som inte sett vår fina lya.
Sen får jag nog lov att gå en sväng själv, riktigt härligt väder!!!


Det blev ett par jeans från Cubus. Hur sköna som helst!

<object width="450" height="300"><param name="movie" value="http://www.ginatricot.com/external/productbanner/main.swf?productID=26214998_se"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.ginatricot.com/external/productbanner/main.swf?productID=26214998_se" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="450" height="300"></embed></object>
Dessa jeans leggings köpte jag på Gina Tricot, kommer användas mycke!

<object width="450" height="300"><param name="movie" value="http://www.ginatricot.com/external/productbanner/main.swf?productID=26715150_se"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.ginatricot.com/external/productbanner/main.swf?productID=26715150_se" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="450" height="300"></embed></object>
En tröja och mycket mer som jag inte hittar bilder på. Men jag är grymt nöjd!

Jag köpte en blå och vit randig skjort klänning på Lindex, den är jag riktigt nöjd med! Tycker Lindex har fått in ganska snygga kläder om man jämför med innan. Kanske en aning dyrt, men skjortan var värd varenda öre!
Hitta ingen bild på den heller.


Köpte mig ett par sandaler också. En klack på sju cm, och jag ska fan lära mig gå i dom. Tycker det är så snyggt med klack!!
Skulle kunna köpa hur många skor som helst, problemet är bara att jag har för stora fötter och tydligen vill dom inte göra fler skor i stl 42, tycker jag är dumt!


Vårat Tv-rum, här spenderar vi många timmar. En helt underbar soffa, kanske lite för sjön *hehe*

Detta blir nog mitt längsta inlägg hittills.


//LiN*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0