Shopping

Igår var vi iväg till Centersyd och shoppade loss.
Jag fick äntligen mina jeans från Cubus, så min dag var räddad. Jag var även inne en sväng på Gina Tricot och spenderade massa pengar. Ett par skor från Skopunkten. En skjortklänning från Lindex. Smink från Hm. Jag är verkligen super nöjd med precis allting som jag köpte!
Nu har jag kläder så jag klarar mig ett bra tag fram över, och jag köpte färg glada kläder. Känns underbart att inte allt är svart längre!
Anders shoppa loss inne på JC. Han köpte ett par riktigt snygga jeans, en T-shirt och väst. Han var grymt snygg i de kläderna! Skulle ha kunnat hoppa på honom inne i provrummet, men det fick vänta till senare.
Hade vi haft mer pengar hade vi säkert kunnat spendera dom också, men vi kom säkert upp över två tusen. Men jag fick en bra lön så de kändes skönt att kunna unna sig lite nya kläder!
Annelie och barnen handlade också en massa. Johanna fick massa fina kläder och Amanda köpte jätte snygga jeans på Gina Tricot och ett par fina sandaler på skopunkten.
Anders var nog den som handlade minst, han verkar vara lite kräsen. Det var inte mycket som dög till herr Kax. Efter shoppingen åkte vi hem till Annelis m. familj och grillade korv. Johanna lekte hårfrisörska på mig, hon lockade mitt hår och satte upp de. Såg ut som ett fågelbo. Sen tittade vi på Robinsson, som jag för övrigt inte följer. Men det var ganska underhållande, med alla deras pakter och gud vet vad.
Vi for hem vid tio tiden. Efter någon timme somnade vi ;)

Idag sov jag länge, klockan var halv nio när jag vaknade. Känns jätte konstigt att gå upp så sent. Anders sov nog bara en halvtimme längre.
Anders spelade sitt os spel. Svor och skrek över spelet, men till slut fick han klämm på det. Vi tolv tiden åkte vi ut till Syster m. familj, mamma & pappa var också där. Vi fikade lite och drack kaffe. Anders roade barnen, pappa & Jörgen krävde och fälde trädd, Jag, mamma och Annelie åkte till Åbergsträdgård och handlade blommor till Annelie. Hon fick pressentkort där på tusen pix. Tror det kommer bli riktigt fint i deras trädgård när dom är klara!
Huset brevid dom kanske blir till salu, hade absolut inte tackat nej till det. Vi båda vill ju ha ett hus, men det är för dyrt. Men man ska aldrig sluta drömma!
Kanske inte så kul att bo i denna lägenheten en längre tid till. Konstiga grannar, antingen är de gamla- skriker och hostar och lever fan. Ell så är de psykiskt sjuka. Ja här har de satt alla konstiga människor i en lägenhets länga. Mitt i smeten bor jag och Anders. Ingen dröm precis.
Hoppas vi kan lämna denna lägenheten snart!

Nu ska jag sätta mig på balkongen och njuta av livet. Anders spelar ännu en gång os spelet och skriker och gormar som en tok! Min Anders är bäst :p

//LiN*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0