Cubus

Har blivit förälskad i ett par jeans från Cubus. Funderar starkt på att åka in till Malmö på Lördag och titta lite. Har ett par jeans som förbrukas lite väl mycket. Skulle vara revligt med ett par nya jeans, ja även någon ny tröja. Städade garderoben igår och alla mina kläder är svarta. Nu skulle jag vilja handla något mer färgglatt.
Är trött på att allt jag sätter på mig är svart och oftast urtvättat. Hoppas Anders vill följa med mig! Jag är ledig hela helgen, så någon utflykt måste det bli :)
Ska nog åka med Jennie & Rosa till Ullared vecka 20. Jennie ska handla en del saker till bröllopet, så det ska bli riktigt kul!

Vet inte riktigt vad denna dagen bringar, men jag har fortfarande morgonrocken på mig :p  Anders är duktig som är ute och springer. Jag ska nog köra igång dammsugaren om en stund. Ska bära ner lite skit i förrådet också, men går inte ner där själv. Så det får bli när Hjärtat kommer hem.

På fredag blir det middag här, mamma & pappa, Syster med familj och syster görrel. Nästan hela familjen. Det ska bli riktigt kul men trångt. Sen ska vi inviga vårat Buzz spelet. Kan nog bli kul!
Hoppas ni alla får en riktigt fin dag!

Idag blir det inga bilder, kanske senare.

//LiN*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0