Idol

Solen skiner som aldrig förr och sommaren har änu inte lämnat skåne. I och med det dåliga vädret i Mora under sommaren har jag vägrat tänka på en höst som närmar sig med stormande steg. VÅGA VÄGRA HÖSTEN! Alla talar om en underbar höst men jag ser inget underbart i att behöva dra på sig massa tjocka kläder?!
Idag har jag ännu en dag drunknat i min bok och passat på att få lite sol på mig samtidigt. Stenhuggaren som boken heter är grymt gripande, fastnade direkt!

Anders har fått jobb, helt fantastiskt skönt =) han börja i morgon. Och jag ska iväg och fika med Jennie & Carolin. Ska fira Carolines födelsedag lite i efterskott med en fika på snuggles. Hoppas vädret håller i sig lite till =)
Ninni har hänligen fått en son, han ville verkligen inte lämna mammas mage men efter två veckor övertid kom han =)

Nu ska vi åka in till stan och hämta lite saker från lägenheten och hämta upp Caroline. Det blir en mys kväll i våran enorma soffa och naturligvis ska vi kolla på Idol =)

Ha en fortsatt bra Tisdag.

//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0