svårt!

Ja idag var jag på VC. Den läkaren som jag skulle ha var ledig så jag fick en annan istället. Jag brydde mig inte så mycke så länge dom hjälpte med! Men det visade sig att kvinnan pratade väldigt dålig svenska och jag förstod ungefär vart tredje ord hon sa. Jag kände mig helt utelämnad och jag vet inte ens om det var något fel på mig. Så redan där började min dag gå fel!
Jag blir lite känslig den veckan i månaden! När jag kom hem bakade jag mer muffinas för att tänka på något annat och inte heller dom var på min sida. Dom blev inte så bra som sist! Alla kan vi misslyckas med baket!
Sen for vi upp till syster på en kopp kaffe.
Ja jag reta väl upp mig ännu mer där. Men ja inget jag nämner i min blogg! När vi kom hem igen var jag så irriterad och upprörd att jag hade ap ont i huvudet. Fick ringa Veronica och prata av mig lite. Skönt att ha någon man verkligen kan prata med och som förstår en!!
Sen är jag lite irriterad på en vän (person A). Jag vet inte vad jag som vän har för rättigheter och säga vad jag tycker och tänker om vissa saker. Men det liksom bubblar innom mig när jag tänker på det här! Som jag sakt innan så tror jag att suntförnuft inte existerar längre! Vad har jag för ansvar jänt imot mina vänner? Jag måste väl ha rätt att säga min åsikt ell?!
Jag grubblar mycke på det här! Jag ska försöka ta tag i detta känsliga problemet en vacker dag när solen skiner. men nu ska jag glo lite på tv.
God natt!
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0