Segare än segast!

Funderar på om det är lagligt att vara så trött som jag är?! Är det höstmörkrets fel eller är det en biverkning av vaccinet? Jag blir lite små irriterad över min trötthet faktiskt.
I dag väckte jobbet mig. Ja det var väl liksa bra annars hade jag säkert sovit hur länge som helst. Glad blev jag allefall. Fick tre kväller på rad. Hur skönt som helst, då vet jag att det trillar in en ganska bra lön i november, Lovely!!
Det får gärna dyka upp ett litet pass till helgen också. Nästa helg kan jag inte tacka ja till jobb för jag vill vara med familjen Kax nu när dom äntligen kommer ner. Ja det ska bli grymt kul!!
Just nu ligger jag i sängen och försöker fördriva tiden genom att surfa runder på datorn. Ska ta bussen in till stan kl halv två. Lite drygt att vänta på att få gå till jobbet. Anders har fått jobb tills torsdag, bättre än inget. På torsdag ska dom ha möte på Draka kabel och se om Anders ska vara kvar. *hoppas, hoppas*!!
Jag har gjort en vettig sak idag och det var att ringa vaktmästaren. Börjar bli lite jobbigt att knappt kunna duscha. Men han lova att komma i morgon och kolla på det. Så förhoppningsvis slipper jag tvätta håret i diskhon från och med i morgon.
Hoppas alla får en riktigt bra dag!
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0