Kaos..

Det är kaos uppe i mitt huvud. Det är så himla mycke saker man ska lära sig. Man trodde att man viste det mesta inom vården, men ack vad fel man kan ha. Jag känner mig mest malplacerad och ivägen, och när jag tror jag kan så har jag ändå gjort fel. Men dessa två veckor är ju till för att jag ska lära mig. Inte mer än mänskligt att fela.
Imorgon ringer klockan ännu en gång kvart över fem. Min sista dag denna veckan. Tiden går lite väl för fort ibland. Jag är verkligen grymt nervös över min första kväll då jag ska gå själv. Hoppas verkligen jag lär mig och kommer in i deras rutiner under nästa vecka!
Är ledig hela helgen, och jag ska verkligen njuta :)

Funderar på att krypa upp i Anders famn och bara vara. Älskar att ligga i hans armar och lyssna på hans hjärtslag, det är riktigt avslappnande. Min Anders! :)


Tänkte jag skulle infoga en inspirerande bild. Som jag saknar våren, värmen och allt det medför!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh va kul att du skaffat blogg!

Ha det bra =)

Kramar Sandra

2009-03-27 @ 15:37:17
URL: http://sndrapatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0