Virriga världen

Ja blir man inte uppringd av jobbet när man satt sig för att äta frukost.. Dom har strulat till det med schemat och glömt av att de lovat en semester och att man jobbar sin sista dag den 12 Juni. Dom är fan helt otroliga. Sen säger dom att jag inte kan ha min friskvårdstimme för det är mycket att göra på avdelningen. Vilket fall som helst kommer jag sitta och läsa vid en dator mellan kl ett och två. Vad hade det då spelat för roll om jag var ute och motionerade när jag ändå inte "jobbar" den första timmen?! Jag blir så störd!

Igår var vi ute och motionerade igen :) Hur skönt som helst! Jag tog femman igen, gick 1 km och sprang fyra km i sträck- det trodde jag aldrig att jag skulle klara med dessa sönder rökade lungor. Men det gick riktigt bra, det var mer musklerna som svek mig än flåset. Jag tog rundan på 39 minuter och några sekunder snabbare än förra gången så det kändes jätte skönt :)
Tror inte jag kan dra ner på tiden så jätte mycke men det spelar ingen roll, huvudsaken är att jag rör på mig. Och jag hoppas verkligen att jag tappar något enstaka klio så jag kan visa mig i bikini. Stackars Anders, behöva skämmas :p

Nu ska vi gå till affären och handla lite mat så vi klarar oss några dagar till. Det blir all motion idag, pluss att det blir många steg på jobbet.

//LiN*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kasta hit lite av din motivation för att motionera tack =)

2009-06-04 @ 21:39:59
URL: http://sandrapatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0