Tjoho

Idag har jag haft en kanon dag på jobbet. Lite rörigt, stressigt och ändå lagom att göra, gillar när det händer nya saker :) Hoppas verkligen jag får en chans att komma tillbaka till hösten :)
Efter jobbet for vi ut till skogen och motionerade. Anders tog sjuan och hade intervall medan jag gjorde så gott jag kunde med femman. Jag springer den fortfarande på 39 min, jag verkar inte kunna springa fortare. Kondisen är ganska bra med musklerna i min kropp pallar inte så får nog träna upp dem.
Efter det åkte vi ut till syster, Johanna fyller tio år idag och det måste ju firas. Hon fick ett paket med strumpor då vi ska fira riktigt ordentligt på Lördag.
Nu går tiden riktigt fort, snart jobbar jag mitt sista pass och sedan ska vi upp till Växjö. sen helt plötsligt är vi i Mora. Ja hoppas på en bra semester/jobb sommar.

Nu ska jag faktiskt hoppa i sängen är grymt trött. I morgon ska vi kidnappa barnen och ta med dom på något kul :)

Ha de bra alla :)

//LiN*

*16 dagar utan Nikotin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0