Juni

Helt otroligt vad tiden går fort. Helt plötsligt blev det Juni och sommar ska börja! Jag är rädd för att tiden alltid kommer gå så här fort. Ibland vill jag bromsa in den och njuta mer av nuet, men jag hittar ingen stopp knapp!
Igår var det underbart väder! Anders var på möte nere på Ams och jag slappade :) På eftermiddagen kom det ett par och kollade på lägenheten och de bestämde sig för att hyra den. Jag och Anders blev hur lyckliga som helst! Så nu var det äntligen fixat. Efter det åkte vi till syster och grillade och spelade massa badminton, hur kul som helst. God mat också, jag måste verkligen börja tänka på vad jag stoppar i mig. Har gått upp sjukt mycke sedan jag sluta röka. Men det ska försvinna. I morgon ska vi ut och springa igen, ska bli skönt. Det är riktigt skönt att röra på sig. Var allt för längesedan jag var hälsosam och snäll mot min kropp, men bättre sent än aldrig tror jag?!

Nu ska jag kramas med min underbara pojkvän och sambo Anders :)
Han är bara min, och så himla fin!!!!



Fina men trötta :)

Kommentarer
Postat av: åsa

ja bättre sent än aldrig!:) när kommer ni till mora? när börjar du jobba; fått nå schema än?

kram

2009-06-03 @ 10:15:21
URL: http://aerikes.blogg.se/
Postat av: åsa

vad trevligt! :) men säg till om de blir för mkt så kanske jag kan hoppa in å jobba i stället! mjo, jag fick schema över telefon, men ja va ner och kopiera igår.

2009-06-03 @ 14:54:06
URL: http://aerikes.blogg.se/
Postat av: åsa

nää, men så kan man väl inte göra! kan förstå att hon inte är allt för glad över de!

2009-06-04 @ 10:18:38
URL: http://aerikes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0