V 31

Tiden går fort men inte tillräckligt fort!
Nu har vi varit i Skåne nästan en hel vecka. Det har varit underbart skönt! Längtar jätte mycke tills vi kan flytta hem. Vi var på Martin & jennies bröllop i lördags. Jätte fint och trevligt, mycke mat och trevligt folk.

Nu har jag nio nätter och tre dagar kvar att jobba sen är denna sommaren över. Borta bra men hemma bäst. Kan tänka mig att  Anders haft en underbar sommar då han har fått vara med sin familj. Jag tycker inte sommaren har varit vad jag trott och önskat. Den har varit ganska panikartad och konstig. Semestern som jag skulle ha nästa sommar har jag flyttat till september månad. Kommer även instalera en grislampa för får jag inte mer ljus än denna snåla sol gett, kommer jag inte överleva hösten. Även vädermässigt har det varit en ganska dålig sommar. regnet har verkligen öst ner och jag har sett fler grå moln än blå himel.
Ljuspunkten har varit bröllopet som verkligen lös upp vardagen. Tror även det var en dum idé att sluta röka för jag mår riktigt risigt, men om tre år känns det säkert mycke bättre :)

Jag tror vi ska flytta till en ny lägenhet som ligger i Öja. En två på 80 kvm och stor trädgård. Men vi blev lite tveksamma igåt kväll så nu är det också bara kaos. Men det lutar väl mest dit åt. Kan ju vara härligt till nästa sommar att ha gräsmatta och inga grannar att bry sig om. men som sagt vi får se hur det bler med det!

Har messat Vera, tänkte vi kunde äta middag tillsammans i kväll. Har inte fått något svar än men misstänker hon har jobbat natten som var. Lyckos henne som får sova!!!

Till helgen är det Mora festivalen, vet inte ens om den lockar. Får Anders såld bilen hoppas jag vi gör något kul till helgen! Men man vet aldrig med honom. Kanske blir öl hävning hela helgen. Jag ska nog ta det lugnt!

Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting!

//K


Martin & Jennie Larsson

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va mysigt med bröllop!

Såg du mig igår? Vart??

Kramar

2009-07-29 @ 15:27:14
URL: http://sandrapatrik.blogg.se/
Postat av: Marre

De kan jag lova dig bruden här ska leva loppan haha :p

2009-07-29 @ 17:06:35
URL: http://marielouice.blogg.se/
Postat av: Marre

Ja jag håller verkligen med dig. det har vart en rikig pissig sommar. men ja har 2 veckor i turkiet som väntar nu i sep med en kompis som bor i storstan :) det ska bli skönt att få komma bort från alla måsten :)

2009-07-29 @ 21:17:02
URL: http://marielouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0