Tisdag

Klockan ringde fem över halv sex, men orkade inte stiga upp så jag låg tio minuter extra. Väldigt skönt! Sover fruktansvärt dåligt när jag ska jobba. Jag är alltid så rädd att jag inte ska vakna när min mobil ringer, och det hjälper inte att Anders ställer sin klocka heller. Tycker jag borde vant mig nu, har ändå jobbat "dag" i ca sju veckor.
Det har varit en super bra dag på jobbet. Lungt och skönt på morgonen, alla skötte sig själv. Men efter frukosten smög stressen på igen. Många prover skulle tas och en del såromläggningar men vi hann nästan med allting, men fick övertid på ca tjugo minuter vilket inte gjorde något då jag hade glömt min nyckel till lägenheten och Anders slutade inte skolan för ens kvart i tre. Jag blev dock tvungen att vänta en halvtimme utanför porten.
Jag ringde genast upp familjen Larsson för att ha någon att prata med så tiden skulle gå lite fortare. Amanda berättade att hon skulle spela med B- laget från Köpingebro och hon var jätte nervös inför kvällens match. Amande är grym på både fotboll och handbol- ja nästan all sport, så det gick säkert jätte bra!

Idag har jag inte varit så där trött efter jobbet som jag brukar va, kanske för att det var en lite lugnare dag än det brukar. Imorgon lär jag väl få springa häcken av mig.
Anders laga middag till mig och efter det hamnade vi i soffan som vanligt, skön soffa vi har då :p  Vi lyckades slita oss en stund och for till konsum å handlade lite mat. Brukar aldrig handla där men det var det enda som hade öppet.
Snart ska jag dra täcket över mig, ännu en kväll får jag lägga mig själv. Det är fotboll på tv och det finns ingen schans att Anders missar den.

Jag hoppas verkligen på en bra sommar. Ibland får jag kännslan av att det inte kommer bli som jag tänkt eller önskar, men jag försöker tänka- "ta dagen som den kommer", men är lite orolig. Har en gnagande kännsla, vet inte vad den betyder. Försöker inte tänka på den så mycket. Jag hoppas bara att Anders också kan få ett sommar jobb, så jag slipper vara själv med att dra in pengar. Vi hoppas ju på att ha råd med en resa, att vara borta minst tre veckor. November- dec är det ganska blåsigt och kallt, hade varit skönt att komma bort då. Drömmen är väl att kunna vara borta över jul och nyår, men priserna stiger ganska mycke då!
Vi får se hur det bli helt enkelt.

Är det någon som ens läser min blogg? Äsch det bryr jag mig inte om, kommer skriva massa skit ändå!:)
Igentligen har jag inte så mycke att skriva om, blir mest om jobbet och den gråa vardagen. Men alltid något!

Nu ska jag fixa iordning innan läggdax... Over and out.

//LiN*

Jag och min underbara mamma (sommaren 08)


Systerdottern Amanda :) Min solstråle!

Systerdottern Johanna, envis sockertopp :)

The one and only: Anders Kax :)










Kommentarer
Postat av: Åsa

Wiiehoo. Då har man en till blogg å följa.:-) kram åsa

2009-04-28 @ 22:43:00
URL: http://aerikes.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag läser =)

Men hjälp va Amanda är lik sin mamma!!

kram kram

2009-04-29 @ 20:29:02
URL: http://sandrapatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0