Saker

Ja, jag vet då att Åsa och Sandra läser min blogg. Jag har följt Sandras blogg ett bra tag nu, och det är så kul att läsa om erat liv och den söta pojken sixtens utveckling. Har även börjat följa Åsas blogg, viste inte att hon hade en blogg innan jag såg komentaren i min blogg :)
Tror jag följer ca sju bloggar nu. Helt otroligt att man hinner med att läsa alla, men det är kul!
Idag hade jag en ganska tung dag på jobbet, på så vis att alla bara tjatar på mig vad jag ska göra "gör nu det! Så gör vi inte här, du ska göra så här i stället. Du har väl inte glömt att... osv) Jag kände hur ett åskmoln byggdes upp innom mig, och jag blev bara argare och argare. Men tillslut blev klockan kvart över två och jag skaka av mig all ilska och gick hem. Väl hemma slängde jag mig i duschen, sen åkte vi ner till Sandskogen. Vi satte oss på stranden och njöt av den underbara solen :)
Kvällen blev väl ingen höjdare direkt. Orkar inte gå in på det men det blev en massa glass som tröst. Hjälpte väl lite men men.
Ecco ringde mig idag, hon var i Ystad men efter som jag jobba så hann vi inte träffas. Jag har inte träffat hennes sötnosar än. Hon fick tvillingar för ett tag sedan- My och Zack. Följer henne och familjen på Facebook.
Ibland önskar jag också mig en familj. Men kanske inte har rätt förutsättningar för att det ska bli så ell kunna funka- vad vet jag?!  Räcker kanske med att andra är duktiga på att skaffa barn. Tror mamma hade blivit än mer gråhårig än hon redan är om hon skulle få fler barnbarn.
Nu är ju syskonens barn så stora så man kan inte "låna" dom längre, ja jo kanske Wille men familjen Sifert bor i Gbg, så lite långt iväg kanske.
Jag vill samtidigt som jag inte vill, jag är väldigt kluven! Lika kluven när det gäller boende- vilket landskap liksom?! Jag börjar trivas riktigt bra här nere, och det skulle nog kännas tungt att inte ha syster Annelie så nära. Henne umgås jag väldigt mycket med. Känns bra att vi står varandra så nära, vi kan verkligen prata om allting!
Nog om allt detta, ska inte tänka så mycket lär väl inte kunna sova då!

Imorgon ska jag jobba kväll, hoppas de passet går lika fort som dessa två dagarna har gjort!
Lämna gärna fler komentarer, alltid kul :)
Ha en fortsatt trevlig kväll!

//LiN*

Här kommer lite bilder.
Saker jag är stolt över!


Min Bea!


Mycket nöjd och stolt! (o8o623)


(o71119)





Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att vi kan följa varandras liv när vi bor så långt ifrån varandra!

Ang ämnet om att skaffa barn eller ej. Jag tror aldrig att man känner sig redo egentligen. Man fixar det bättre än man tror =) Ni kommer aldrig ångra det iaf för den kärleken man har till sitt barn går inte att beskriva. Sixten är det bästa som hänt oss =)

Kramar

2009-04-30 @ 14:11:37
URL: http://sandrapatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0