Natt

Det var väldigt skönt att få komma till jobbet, och bara få tänka på jobb en stund. Det har varit sjukt jobbigt för mig att ständigt ha folk omkring mig. Jag klarar knappt av min egen familj så det har varit lite jobbigt. Sen blir jag så arg för ingenting.. det bara bubblar innom mig och jag kan inte kontrollera det.
Men nu känns det lite bättre när jag får vara på jobbet.
Alla dessa mygg som bara vill äta upp mig, fan äckel! Får panik, dom är överallt och dom verkar älska mitt blod. Är fullständigt sönder biten på fötterna och benen.

Till helgen ska jag och hjärtat göra en road trip har vi bestämt oss för. Jag behöver komma bort och Anders behöver en glad flickvän.
Vi ska åka uppåt i landet längs kusten. Jag ska för första gången tälta vilket jag inte kan se mig göra. Men för Anders gör jag vad som helst!
Jag har aldrig varit högre upp än Dalarna så det ska bli super spännande :) Hoppas det blir en fin stund med hjärtat, att vi två får rå om varandra. Jag älskar när han hittar på sådana här saker, lite äventyr. Vi hade tänkt att åka till Norge men vi tar det nästa månad när jag är lite ledig och vi har lite mer pengar. Jag vill verkligen åka till Norge. Tror det är grymt vackert.
Nu ska jag gå upp till min arbetskamrat Kicko.

Imorgon bitti när jag slutar ska jag ta mig ett dopp. Kan tänka mig att det är sjuk skönt. Sen ska vi öva på att göra godis!

*Älskar*

//LiN*


Kommentarer
Postat av: Sandra

Låer mysigt med road trip!

Hoppas ni får en bra resa =) Öva på bara!

kramar

2009-07-02 @ 16:41:00
URL: http://sandrapatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0