.............................................................................................................................

Upprörd! Förstår inte ens varför Mora kommun har en vikariepol när det inte ens finns vikarier som kan jobba?! Står dom uppskriva på inrigningslistan så kan dom ändå inte jobba. Usch vad less jag blir. Så nu hinner jag inte packa ihopa mina saker och jag kan inte vara med på middagen i kväll. Nä mitt liv är bara så underbart. Tur att Anders har det så jävla bra som kan lägga upp fötterna på bordet och bara njuta! Nu väntar jag svar från en tjej, om hon kan hoppa in och jobba min natt. Men med min tur lutar det nog åt att jag får gå till jobbet! (som jag trodde, hon ringde nyss och tackade nej).
Nu är jag nära ett sammanbrott!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: marre

du jag hållr fullstädnigt med dig om denna vikraiepool inget funkar alls i den suck...

men se det så här istället man blir glad sen när man ser pengrana på kontot

2009-08-22 @ 08:57:31
URL: http://marielouice.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Ja men varför har du ett jobb om du inte vill jobba?

2009-08-26 @ 09:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0