Godmorgon.

Snar anländer Zarah så vi kan äta lite frukost. Jag ska fälja med henne till frissan som mentaltstöd (haha). Jag blir också sugen på att frisera mig men det får nog vänta ett tag till.
Ska även uträtta lite ärenden och efter det ska jag svänga förbi jobbet och skriva klart protokollet från APT mötet i tisdags.
Sen i eftermiddag kör vi nog ut en sväng till min föräldrar och äter lite middag där. Måste hinna träffa dom innan de åker till Kiruna i morgon. Hoppas dom kommer få en toppen semester. Vi andra, jag, Anders, Jennie och Rosa åker upp till Ullared imorgon och gör slut på våran lön :p Ska bli trevligt med en trip för att skingra tankarna lite.

Hoppas det blir en bra helg och att tiden går fort!

Se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0