radikal

Ja då var det dax att besöka vårdcentralen i eftermiddag med mina onda öron. Jag lär väl få en kur pencilin. Ska väl även få lite mer salva för mina eksem.
Idag skiner inte solen, ett täcke av dimma ligger tjock över åkrarna. Hade föredragit lite sol. Jag måste återuppta mina promenader. Har varit passiv alldeles för länge nu men det har varit så mycke annat som har varit ett stort "måste". Men nu har det lugnat sig en aning. Jag tog det sista med försäkringsbolaget igår och det känns skönt, så om några dagar kommer vi få ersättning för allt som blev stulet. Vi ska köpa oss en dvd så man kan lyssna på musik igen. Börjar bli galen på denna tysta lägenhet.
Den 14 april ska vi till mvc, ringde och ända tiden idag. Inte lätt att planera in när vi jobbar så olika. Men nu är det löst.
Till helgen är vi båda lediga, super skönt =) Känns som man måste hitta på något. På lördag eftermiddag ska vi ev, ut till brogård och fira Rosa, men för utom det har vi inget inplanerat. Jag är sugen på att åka till Ullared men det skulle vi kanske göra i slutet av april med Zarah & Martin.
Det är med att flytta in till staden verkar näst intill omöjligt. Finns inga lägenheter och jag börjar bli tokig på att bo här ute. Usch jag är så mörkrädd, vågar inte ens gå på toa om nätterna. Löjlig jag är!
På måndag ska jag och Zarah kolla in ett gym som vi kanske ska skriva in oss på. Vi både behöver ta hand om våra stackars kroppar. Kommer inte visa mig på stranden om det inte blir en radikal förändring på min bukliga kropp.

Nu ska jag fan ta mig i kragen och gå den lilla rundan, bara för att komma utanför denna box och insupa lite frisk luft. Snart kommer glasmästaren och fixar våran alltandörr =)

Ha en fin helg, imorgon är det FREDAGSMYS!!!
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0