Tokiga Karlar

Ja då har man haft vinterkräksjukan. Trodde för ett ögonblick mitt upp i all ulkande att jag skulle dö. Jag var nära att tuppa av ett antal gånger för min mage ville vända sif in och ut. Denna smärta är helt enorm!!
Men nu är jag på bättringsvägen. Det enda jag har varit sugen på idag är Kinamat så det var jag inne e Ystad och handla. Tyvärr blev det bara tre tuggor men gott var det =)
Anders har varit på arbetsinterjuv idag på polykemi, han får svar nästa vecka så vi hoppas på det bästa!!
Just nu är det hockey på tv:e Leksand-Mora. Anders skriker och skäller som aldrig förr! Tyvärr verkar Mora förlora, men Mora kanske kan vända spelat... vem vet!?!

Nu ska jag sova. Orkar inte lyssna på Anders gormande!! Det är helt sjukt vad en sport kan sätta i gång en karl, ja kanske inte bara karlarna, men Anders blir helt tokig. Helt sjukt!
//Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0