Månaden Gud Glömde

Ja nog är det en månad Gud måste ha glömt. Det är verkligen tur att jag har så mycke jobb så jag är sysselsatt!! Här hemma är det som om vi lagt ut landminor. Inte många minuter om dagen som dom inte exploderar!! Jag blir ganska trött på Små tjafset och drar mig längre bort, för jag orkar verkligen inte. Det är näst intill fel på allt jag gör och inte gör. Men som sagt jag flyr till jobbet, och vilken tur jag har som har super trevliga och roliga arbetskamrater =)
I natt somna jag strax efter tre, tog lite tid att vara ner efter vi hade slängt lite ord på varandra. Idag är vårat hem en död zon.
Nu ska jag fixa min mat sen blir det en dusch. Hoppas alla får en bra kväll för det ska jag ha på jobbet =)
//karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0